Wsparcie dla Twojego biznesu


W Finder stawiamy na kompleksowość ofertową, polecając naszym Klientom kompletne wsparcie biznesu, począwszy od monitorowania floty pojazdów, przez analizę pracy kierowców, aż po usprawnianie funkcjonowanie całej firmy.

Usługa Connected Business stanowi niezwykle istotny element kompletnego wsparcia biznesu, oferowanego przez Finder. Pakiet ten ukierunkowany jest na usprawnianie działalności przedsiębiorstwa, dysponującego zasobami mobilnymi. W ramach Connected Business zapewniany jest dostęp do platformy lokalizacyjnej Finder Online, za pośrednictwem której możliwe jest zarządzanie zarówno pracownikami działającymi w terenie, jak i flotą pojazdów służbowych czy zespołem maszyn. Finder Online funkcjonuje również jako aplikacja mobilna, co gwarantuje nieograniczony dostęp do bieżącej lokalizacji zatrudnianych osób, danych na temat jakości oraz efektywności ich pracy, a także do raportów i analiz, generowanych przez system.

Finder Mobile- mobilne zarządzanie zasobami

Mobilny dostęp do Finder Online zapewnia pełną swobodę użytkowania platformy. Finder Mobile to aplikacja stworzona by zarządzać zasobami mobilnymi, zlecać im nowe zadania oraz reagować natychmiast po otrzymaniu danego komunikatu z dowolnego miejsca za pośrednictwem smartfonu bądź tabletu. Program dodatkowo umożliwia zdalne przeglądanie analiz i raportów, co oznacza automatyzację pracy na najwyższym poziomie.

Mobilne zarządzanie flotą samochodów

Finder Notification – stała komunikacja z kierowcami

System komunikatów i powiadomień odpowiedzialny jest za natychmiastowe przesyłanie informacji o zdefiniowanych zdarzeniach, związanych z pojazdami. Użytkownik Finder Online zostanie zatem uprzedzony m.in. o aktywacji wybranych wejść, przekroczeniu prędkości, tankowaniu lub upuście paliwa, przekroczeniu temperatury w ładowni bądź opuszczeniu określonej strefy. Powiadomienia mogą być wyświetlane w aplikacji Finder Mobile, na ekranie komputera po zalogowaniu do Finder Online lub dostarczane jako SMS bądź e-mail.

Powiadomienia dla kierowców

Finder Reports – raporty i optymalizacja działania floty

Raporty i analizy pozwalają odkryć zbędne koszty i niewykorzystane możliwości. Bieżące śledzenie wyników oraz organizowane na ich podstawie szkolenia, a także rozmowy z pracownikami pozytywnie wpłyną na efektywność pracy i znacznie usprawnią funkcjonowanie firmy, wyraźnie wskazując czynniki, które wciąż należy udoskonalać.

Rporty z funkcjonowania floty

Finder Analysis – Analizy statystyczne

Analiza statystyczna natomiast stanowi badania danych w znacznie szerszym zakresie i dedykowana jest kierownictwu wyższego szczebla. Pozwala na obserwację trendów związanych z osiąganymi wynikami, przebiegami, czasem pracy czy liczbą wizyt handlowych w różnych, nawet wieloletnich okresach, zgrupowanych w czytelne wykresy. Analiza statystyczna to ogromna baza danych, gotowa do wykorzystania w dowolnym momencie.

Analizy statystyczne floty

Kompletne wsparcie biznesu, w tym również jego element Connected Business stanowi przepustkę do nowoczesnego przedsiębiorstwa, zautomatyzowanego, nastawionego na oszczędność czasu i pieniędzy przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług. Nie czekaj zatem i zapytaj o kompleksowe usługi, oferowane przez Finder.