Najważniejsze możliwości stojące przed klientami branży telematycznej

Najważniejsze możliwości stojące przed klientami branży telematycznej

Telematyka to technologia, która rozwija się każdego dnia. Nawet klienci korzystający już z rozwiązań w zakresie nowoczesnego zarządzania flotą często nie zdają sobie sprawy z dostępnych możliwości. To trochę tak jakbyśmy kupili najnowszy smartfon i wykorzystywali go wyłącznie do odbierania rozmów. Telematyka już dawno przestała być wyłącznie narzędziem do lokalizacji pojazdów, a stała się technologią która zmienia sposób zarządzania flotami. Dlatego aby maksymalizować zwrot z inwestycji należy wykorzystywać pełen potencjał systemu, z którego korzystamy.

Możliwość nr 1 – integracja

Jest to obecnie najważniejszy trend w systemach telematycznych. Zintegrowanie w ramach jednej platformy różne aplikacje pomagające w zarządzaniu flotą umożliwiają dokładną analizę wszystkich dostępnych danych i podejmowanie najlepszych decyzji biznesowych. Połączenie oprogramowania księgowego, systemów wspomagających utrzymanie pojazdów czy aplikacji służących do zarządzania kartami paliwowymi pozwala na otrzymywanie zawsze aktualnych raportów i szybkie podejmowanie działań.

Możliwość nr 2 – wykorzystywanie wsparcia posprzedażowego

Wsparcie posprzedażowe to kluczowa wartość dodana jaką może zaoferować dostawca systemu telematycznego. Systemy te są obecnie bardziej zaawansowane niż kiedykolwiek i umożliwiają zbieranie ogromnej ilości danych. Analiza zgromadzonych informacji może być dużym wyzwaniem dla użytkowników systemu. Bardzo łatwo jest stracić zorientowanie na cel jakim ma przecież być ograniczenie kosztów, mitygowanie ryzyka oraz podniesienie przychodów. Dlatego też wsparcie doświadczonego i dedykowanego opiekuna jest nie do przecenienia i często okazuje się niezbędnym elementem efektywnego wykorzystania systemu.

Post A Comment

*