• Bezpieczeństwo flot samochodowych

    W 2016 roku w Polsce w wypadkach samochodowych śmierć poniosło ponad 3 tysiące osób, a ponad 40 tysięcy zostało rannych. Jeżeli zestawimy to z faktem, że ponad 65 procent pojazdów w naszym kraju to samochody służbowe, to okazuje się, że kwestie bezpieczeństwa stanowią jeden z najpoważniejszych problemów dla firm posiadających floty samochodowe. Badania przeprowadzone w […]

    Czytaj więcej

  • TOMTOM TELEMATICS liderem w Europie

    W 2016 roku TomTom Telematics przekroczył kolejną barierę. Liczba samochodów, w których wykorzystywane są systemy oferowane przez firmę przekroczyła 700 tysięcy. Tym samym światowy lider nawigacji samochodowej kontynuował serię doskonałych wyników i umocnił się na pozycji lidera również na rynku rozwiązań flotowych i monitoringu pojazdów, obsługując ponad 46 tysięcy klientów. Udział rynkowy TomTom Telematics to […]

    Czytaj więcej

  • Tesla już tylko za General Motors

    Stało się to co jeszcze niedawno wydawało się niemożliwe! Tesla jest już drugim największym koncernem motoryzacyjnym w Stanach Zjednoczonych. Na razie na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych. Kapitalizacja rynkowa koncernu Elona Muska to ponad 49 miliardów dolarów. W pokonanym polu pozostał Ford, które wartość to „zaledwie” 44,6 miliarda. Analiza trendów pozwala z duża dozą pewności stwierdzić, […]

    Czytaj więcej

  • Pracownicy o monitoringu GPS

    Monitoring pojazdów flotowych to temat, który od wielu lat budzi wiele kontrowersji. Nic dziwnego, w końcu pierwszym skojarzeniem jest kontrola i brak zaufania. Jednak jak się okazuje to skojarzenie nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Co tak naprawdę o monitoringu GPS sądzą pracownicy? Przedstawiamy wyniki badania przeprowadzonego w listopadzie 2016 roku w Stanach Zjednoczonych. Widoczne […]

    Czytaj więcej

  • W jaki sposób dealerzy samochodowi mogą zwiększać lojalność klientów ?

    Programy mające na celu zwiększenie lojalności klientów nie są żadną nowością rynkową. Są oferowane przez sieci handlowe, linie lotnicze czy sieci hoteli. Jednak niezwykle rzadko ten instrument marketingowy jest wykorzystywany przez dealerów samochodowych. Wdrożenie rozwiązań telematycznych i monitoringu pojazdów może w dużym stopniu ułatwić budowanie lojalności klientów również w tej branży. Jaki możliwości daje telematyka? […]

    Czytaj więcej